سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تو را به دوستی مسکینان و همنشینی با آنان سفارش می کنم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به ابوذر ـ]
ستاره دریایی
برنامه کاهش میانگین خرید بازار سهام
برنامه کاهش میانگین خرید بازار سهام، برنامه ای بسیار مهم و کاربردی برای سهامداران بازار بورس می باشد.
کسانی که سهمی دارند و سهامشان در ضرر است به کمک این برنامه ی بسیار مهم که برای اولین بار در ایران تولید شده، می توانند قیمت جدید خرید را مشاهده و متوجه شوند که با چه میزان سرمایه ای سهام خود را خرید کنند.
سهامدار باید قیمت های خرید قبل را به برنامه اعلام کند و برنامه پس از آنالیز و محاسبات، به سهامدار میگوید که در چه قیمتی مناسب است که خرید جدید انجام شود. همچنین میزان سرمایه ای که نیاز است سهامدار خرید کند را به وی اعلام می کند.
این برنامه محصول 1733 خط برنامه نویسی و 210 ساعت کارمفید جهت کدنویسی و پیکربندی و فرمول نویسی برای خلق یک برنامه ی بسیار مهم و جدید و نو جهت استفاده سهامداران بازار بورس می باشد.
   

برنامه کاهش میانگین خرید بازار سهام، تمام سوالات شما را جواب می دهد و به شما قیمت و درصد خرید اعلام می کند:


آیا سهامتان در ضرر است؟
آیا نمی دانید مجددا در چه قیمتی خرید کنید؟
آیا نمی دانید در چه قیمتی میانگین کم کنید؟
آیا نمی دانید با چه میزان سرمایه مجدد خرید کنید؟
آیا کلا برای ورود به یک سهم در قیمت کنونی شک دارید؟
آیا نمی دانید چه مقدار از سرمایه را در خرید اول استفاده کنید؟
 
برنامه ی ساخته شده جهت میانگین کم کردن در نقاط کاربردی و اساسی است.
طبق فرمول های جهانی و بکار رفته توسط استادهای بزرگ بازار سرمایه
هیچ گونه نظر شخصی وارد برنامه نشده است.
برنامه توسط فرمول های مدیریت سرمایه، اصول استراتژی خرید سهام و اصول استراتژی کاهش میانگین خرید برنامه نویسی شده است. و طبق فرمول های استفاده شده توسط استادان بزرگ وارن بافت و جان مورفی و ... برنامه نویسی شده است.
حتی اگر قصد خرید در جای اشتباه و یا با سرمایه بالا و ... داشته باشید برنامه توسط پیغامی که در صفحه ظاهر می شود به شما اخطار نوشتاری می دهد. همچنین اگر در جای مناسبی برای خرید باشد باز شما را راهنمایی می کند و نکات مهم قیمت خرید و مقدار سرمایه را به شما نشان می دهد.
 

با برنامه کاهش میانگین خرید بازار سهام، دیگر هیچ وقت این سوالات را از خود نمی پرسید:


کجا میانگین کم کنم؟ و چقدر خرید کنم؟
آیا با این مقدار سرمایه مناسب است خرید کنم ؟
آیا قیمت کنونی مناسب خرید است ؟
آیا قیمت کنونی مناسب میانگین کم کردن است ؟
چه مقدار از کل سرمایه را روی این سهم خرید کنم ؟
و ....

برنامه ای بسیار کاربردی که نه تنها مناسب افراد حقیقی است بلکه شرکت های حقوقی و افراد حقوقی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

فورمت برنامه: exe
خرید


  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: یادداشت ثابت - چهارشنبه 98/8/2::: ساعت 7:16 عصر

    هات چاکلت با قارچ گانودرما 20 عددی

    شکلات داغ
    شکلات داغ دارای طعم لذیذ شکلاتی با گانودرما لوسیدوم طبیعی است.
    قدمت قارچ گانودرما به هزاران سال قبل و چین باستان باز می‌گردد. این محصول به سختی یافت و تولید می‌شود. کارشناسان کشاورزی و صنایع غذایی سالهاست که بر روی این ماده تحقیق میکنند و خواص بیشماری در مورد آن یافته اند. این قارچ به دلیل وجود فراوان عناصر فعال و آنتی اکسیدان‌ها بسیار مفید می‌باشد. گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیای مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.
    کاکائو حاوی صدها ترکیب شامل پلی فنول هاست که نوعی آنتی اکسیدان هستند. بیش از 70% کاکائوی جهان از غرب آفریقا تامین می شود، که بیشترین حجم مصرفی در صنعت تولید انبوه شکلات را پشتیبانی می کند.
    نحوه مصرف
    یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید!
    همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.
    170 ml – غلیظ و خوش عطر
    225 ml – یکدست و خامه ای
    285 ml – سبک و طعم دار
    بارکد محصول:6263097001402

     

    جهت خرید و ثبت سفارش هات چاکلت گانودرما بر روی عکس کلیک کنید.

    خرید هات چاکلت و قهوه گانودرما



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: سه شنبه 98/8/7::: ساعت 7:13 عصر



    10 سوالی که خدا از تو نمی پرسد  !

    1- خداوند از تو نخواهد پرسید پوست تو به چه رنگ بود
    بلکه از تو خواهد پرسید که چگونه انسانی بودی؟


    2- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه لباس‌هایی در کمد داشتی
    بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر لباس پوشاندی؟


    3- خداوند از تو نخواهد پرسید زیربنای خانه ات چندمتر بود
    بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر در خانه ات خوش آمد گفتی؟


    4- خداوند از تو نخواهد پرسید در چه منطقه ای زندگی می‌کردی
    بلکه از تو خواهد پرسید چگونه با همسایگانت رفتار کردی؟


    5- خداوند از تو نخواهد پرسید چه تعداد دوست داشتی
    بلکه از تو خواهد پرسید برای چندنفر دوست و رفیق بودی؟


    6- خداوند از تو نخواهد پرسید میزان درآمد تو چقدر بود
    بلکه از تو خواهد پرسید آیا فقیری را دستگیری نمودی؟


    7- خداوند از تو نخواهد پرسید عنوان و مقام شغلی تو چه بود
    بلکه از تو خواهد پرسید آیا سزاوار آن بودی وآن را به بهترین نحو انجام دادی؟


    8- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه اتومبیلی سوار می‌شدی
    بلکه از تو خواهد پرسید که چندنفر را که وسیله نقلیه نداشتند به مقصد رساندی؟


    9- خداوند از تو نخواهد پرسید چرا این قدر طول کشید تا به جست و جوی رستگاری بپردازی
    بلکه با مهربانی تو را به جای دروازه های جهنم، به عمارت بهشتی خود خواهد برد.


    10- خداوند از تو نخواهد پرسید که چرا این مطلب را برای دوستانت نخواندی
    بلکه خواهد پرسید آیا از خواندن آن برای دیگران در وجدان خود احساس شرمندگی می‌کردی؟


  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: جمعه 92/1/30::: ساعت 6:42 عصر

    یکی از این مطالب احمقانه که برخی افراد غیرتمند !!! در انتشار آن سعی وافر میکردند مطلب مضحک و دروغی در مورد صیغه دختران کم سن و سال توسط آستان قدس رضوی برایمردان زائر امام رضا است !!! حالا توجه و درایت شما را به مطلب مضحک و سراسر دروغ که توسط ایمیل  و یا وبلاگ و یا سایت ها  یا برگه های کاغذ آچار منتشر میشود، جلب میکنم :
     
    نمونه ای از متن ××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
     
    بسم ا لله ا لر حمن ا لرحیم
     
    النکا ح السنتی. (رسول اکرم ص)
     
    آستان قدس رضوی جهت ارتقای فضای معنوی جامعه? و ایجاد شرایط مناسب روحی‌ و آرامش خیال برای برادران زائری که در مدت زیارت حرم مطهر امام هشتم از همسر خوددورمی‌باشند اقدام به بر گذاری مرکز صیغه‌های کوتاه مدت در جوار حرم رضوی نموده است. در این راستا از کلیه ی خوا هران باکره مو منه که سن آنها  . . . . .  »»»
     
    مابقی را در ادامه مطلب بخوانید . . .
     
     
     
     
    گاهی انسان اشتباهی میکند سهوا یا عمدا و اسم آن فقط اشتباه و جهل است اما گاهی انسان در حدی اشتباه میکند که دیگر اسم آن اشتباه نیست حماقت است و آن فرد دانسته یا ندانستهاحمق جلوه میکند چه به او بگویند و چه نگویند و چه خودش بفهمد حماقت کرده و چه حماقتش را باز هم از روی جهل نفهمد فرقی نمیکند و چیزی از نادانی و حماقت او کم نمیکند برخیاز ما آنقدر دشمنی با آخوند و روضه و حکومت برایمان جدی شده است که خودمان هم نمیدانیم چرا و هر مطلب احمقانه ای را که میشنویم که بر ضد آنان باشد بلادرنگ میپذیریم و تازه درباز انتشار آن نیز کمک میکنیم اما اگر حرف حقی بشنویم لجوجانه برای آن بهانه میتراشیم و تمسخر میکنیم و قبول نمیکنیم یکی از این مطالب احمقانه که برخی افراد غیرتمند !!! درانتشار آن سعی وافر میکردند مطلب مضحک و دروغی در مورد صیغه دختران کم سن و سال توسط آستان قدس رضوی برای مردان زائر امام رضا است !!! جالبی مطلب اینجاست کهمعمولا کسانی رگ غیرتشان در این امور بالا میزند که خودشان از خوابیدن کنار دختران و زنان روسپی و هرزه کوچه و خیابان و فامیل ابائی ندارند ولی اگر برای ضربه به مذهب و دینو حتی آخوند و حکومت باشد خوشحال و خوشنود آنرا انجام میدهند ، حال شاید کسی از لحاظ سیاسی از اموری یا گروهی یا حتی از حکومت خوشش نیاید که به خودش مربوط است ولیحدیث داریم که دشمن خدا و پیامبر و ائمه معصوم کسی نیست جز انسان حرام زاده
     
    حالا خودتان دنبال کنید :

    ××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

    بسم ا لله ا لر حمن ا لرحیم
     
    النکا ح السنتی. (رسول اکرم ص)
     
    آستان قدس رضوی جهت ارتقای فضای معنوی جامعه? و ایجاد شرایط مناسب روحی‌ و آرامش خیال برای برادران زائری که در مدت زیارت حرم مطهر امام هشتم از همسر خوددورمی‌باشند اقدام به بر گزاری مرکز صیقه‌های کوتاه مدت در جوار حرم رضوی نموده است. در این راستا از کلیه? خوهران باکره مو منه که سن آنها بین ?? تا ?? سال است دعوتبههمکاری مینماید . هر یک از خوهران بر اساس قرارداد ? ساله‌ای که با آستان قدس رضوی منعقد مینمایند موظفند که ماهانه حد اقل ?? روز به صیغه برادران زوار در آیند. مدت قرار دادجزو سابقه اشتغال متقاضی محسوب میگردد مدت هرصیغه از ? ساعت تا ?? روز متغیر میباشد . مبلغ پرداختی بابت هر صیغه بدین شرح است:صیغه های ? ساعته: ?????تومان/صیغه‌های ? روزه ????? ، ? روزه ?????? ، ? روزه ??????، و از ? روز تا ?? روز ?????? تومانخوهران باکره که برای اولین بار صیقه میشوند مبلغ ?????? توماناضافه بابت برداشته شدن پرده? بکارت دریافت خواهند نمود. بعد از انقضای قرارداد ? ساله در صورتی که سن خوهران به حد نصا ب ?? سال نرسیده باشد در صورت تمایل میتوانند در
     
    لیست انتظار صیغه های دایم قرار بگیرند. خوهران موظفند ? در صد از مبلغ دریافتی هر صیقه را به ضریح مطهر واریز نمایند.از کلیه خوهران علاقه مند در خواست میشود ? قطعه عکستمام قد (با حجاب اسلامی) ، آخرین مدرک تحصیلی ، و ضعیت بکارت و گواهی‌ سلامت کامل روانی‌ و جسمانی از سازمان بهداشت شهرستان محل سکونت خود را به آدرس ذیل ارسال نمایند(توجه : برای خوهران کمتر از ?? سال رضایت رسمی پدر یا جد پدری یا عمو الزامی میباشد ) :مشهد – بارگاه امام رضا -خیابان شهید نواب صفوی -صحن کوثر – دفتر امور صیقه جهت اطلا عات بیشتر با تلفن ............. حاج آقا محمود ممتاز تماس حا صل فرمائید
     
    برای آگاهی از جزیات کامل و دریافت فرمهای مربوطه به سایت آستان قدس رضوی به آدرس
    http://www.aqrazavi   .org   و یا به نشریه استان قدس مراجه? نمایید

    ××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

    متاسفانه دشمنان شیعه   وهابیت آل سعود همیشه در حال ضربه زدن به فرهنگ امامت و تشیع هستند و از هیچ راه کثیفی آن هم با نیت قربه الی الله فرو گذار نیستند و یکی از مهمترینامور برای آنان ضربه زدن به معنویت و حرمت امام هشتم ، امام رئوف و مهربانی ، امام حاجت ها حضرت امام رضا علیه السلام است زیرا فهمیده اند که مهمترین راه اثبات حقانیت شیعه ، اثبات حقانیت امام رضا علیه السلام است زیرا که در حدیثی از این امام داریم ( نقل به مضمون ) ائمه کشتی نجات هستند اما من (امام رضا علیه السلام) شرط آن هستم ... یعنیاگر شما سُنی باشید یا سه امامی ، چهار امامی ، و حتی هفت امامی ، این مذهب و دین و حتی تشیع شما ناقص است و به منزل نمیرسد ولی تنها یک فرقه در جهان است که امام رضا راپذیرفته و قبول دارد و آنهم شیعه اثنی عشری یا شیعه دوازده امامی است و کسی که امام رضا را قبول داشته باشد تا امام زمان را قبول دارد و دیگر چیزی به نام شیعه هشت امامی وغیره نداریم و این موضوع موقعی جالبتر میشود که پی میبریم پیامبر فرموده اند بعد از من امت من هفتاد و سه فرقه میشوند که هفتاد و دو فرقه آن به انحراف است و فقط یک فرقه صحیح و درست است ( نقل به مضمون ) و البته همه فرقه های اسلامی این حدیث را قبول دارند و معتقدند که آن فرقه صالح آنها هستند ولی کیست که ندیده و یا حداقل نشنیده باشد کهبسیار کوران و افلیجان مادرزادی که در حرم امام رضا شفا گرفته اند و بیماران سرطانی که یک شبه بیماری از هیکل رنجور آنان با عنایت امام رضا علیه السلام رخت بسته و شفا یافته اند و هزاران حاجت ریز و درشتی که حتی خود ما و نزدیکان ما به واسطه و از در خانه امام و از خدا گرفته ایم .... اما آن فرقه های ساختگی و تعصبی کدامشان چنین معجزاتی دارند ؟کدام یک از مقدسین آنها تا کنون حتی یکنفر را شفا داده اند ؟
    و اما این کثافت کاری ایمیلی که از حرص غیرت و بی دقتی برای هم ارسال و سند تو آل میکنند ، اینطور وانمود میکند که اعلامیه رسمی آستان قدس رضوی است اما دارای نکات نه تنهاریز بلکه بسیار درشت ضایع و نشانه اشتباهات نویسنده ملعون و نفرین شده آن است
     
    اول: غلط های املائی مانند : برگذاری (برگزاری) یا دفتر امور صیقه (صیغه) یا خوهران(خواهران)
     
    دوم: غلط های اداری مانند تعیین وضعیت بکارت توسط سازمان بهداشت محل که اصولا در قانون وضعیت بکارت توسط پزشکی قانونی بررسی میشود نه بهداشت محل و دوم اینکه ما درایران سازمان بهداشت محل نداریم بلکه اداره بهداشت محل داریم
     
    سوم: غلط های شرعی مانند : اجازه از عمو ! حداقل 25 روز صیغه در ماه ! صیغه دائم !
     
    توضیح :
     

    1 - در شرع چیزی به نام اجازه از عمو نداریم

    2 - اجازه پدر یا جد پدری دختر حتی اگر 50 ساله هم باشد و باکره باشد باز هم لازم است دختر 16 ساله که حتی به بلوغ اجتماعی و قانونی هم نرسیده که دیگر هیچ

    3 - کسی که صیغه میشود و رابطه زناشوئی پیدا میکند باید چندین ماه عده نگه دارد و نمیتواند فورا به عقد شخص دومی در بیاید و نویسنده نا مسلمان و شاید وهابی این ایمیل حتی از ابتدائی ترین شرائط شرعی ازدواج موقت هم مطلع نیست چه برسد به اینکه اعلامیه جائی مانند آستان قدس رضوی باشد
     
    4 - چیزی به نام صیغه دائم نداریم و کسی که صیغه میشود حتی اگر صیغه صد ساله باشد دائم محسوب نمیشود واگر منظور عقد دائم بوده که مگر شوهر آنقدر قحط شده که طرف دوسال برود طرح کاد و کارآموزی تا بعدا به او امکان و اجازه ازدواج دائم بدهند

    5 - موارد مسخره مانند :

    واریز 5 درصد مبلغ کذائی به ضریح امام معصوم ،
     
    دختر باکره 12 ساله ( طرف فکر کرده هنوز دویست سال پیش است که دحتر را نه سالگی شوهر میدادند ) ،
     
    عکس محجبه تمام قد ( اگه محجبه باشه دیگه تمام قدش چه خاصیتی دارد ؟ ) ،
     
    سابقه شغلی ( می بخشید این سابقه تو کدوم مرجع رسمی شغل و کار تا حالا ثبت شده است و کاربرد آن چی بوده ؟ ) ،
     
    این اعلامیه رسمی تو کدوم قسمت سایت آستان قدس است که کسی تاکنون آنرا ندیده است

    ------------------

    حال خودتان قضاوت کنید ، کسی که این ایمیل را میبیند و بدون توجه و بررسی آنرا برای دیگران ارسال انبوه ویا کاغذهای به چاپ رسیده را دست به دست میکند و فکر میکند به وظیفه خود عمل کرده چیزی جز یک احمق است؟
     
    لطفا این متن را بصورت کامل در وبلاگها و سایتهایتان منتشر کنید برای همه دوستانتان تا دست به دست برسد به دست نویسنده اصلی این حقه کثیف تا بداند با دین خدا و مذهب امیرالمومنین نمیتوان بازی کرد آنهم مانند بازی های سیاسی؛
     
    چون با آل علی هر که در افتاد ور افتاد.


  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: جمعه 91/6/31::: ساعت 1:35 صبح

    یک مرد روحانی، روزی با خداوند مکالمه‌ای داشت: خداوندا! دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلی هستند؟ خداوند آن مرد روحانی را به سمت دو در هدایت کرد و یکی از آنها را باز کرد؛ مرد نگاهی به داخل انداخت. درست در وسط اتاق یک میز گرد بزرگ وجود داشت که روی آن یک ظرف خورش بود؛ و آنقدر بوی خوبی داشت که دهانش آب افتاد.! افرادی که دور میز نشسته بودند بسیار لاغر مردنی و مریض حال بودند. به نظر قحطی زده می‌آمدند. آنها در دست خود قاشق‌هایی با دسته بسیار بلند داشتند که این دسته‌ها به بالای بازوهایشان وصل شده بود و هر کدام از آنها به راحتی می‌توانستند دست خود را داخل ظرف خورش ببرند تا قاشق خود را پُر کنند. اما از آن جایی که این دسته‌ها از بازوهایشان بلندتر بود، نمی‌توانستند دستشان را برگردانند و قاشق را در دهان خود فرو ببرند… مرد روحانی با دیدن صحنه بدبختی و عذاب آنها غمگین شد. خداوند گفت: تو جهنم را دیدی! آنها به سمت اتاق بعدی رفتند و خدا در را باز کرد. آنجا هم دقیقا مثل اتاق قبلی بود. یک میز گرد با یک ظرف خورش روی آن، که دهان مرد را آب انداخت! افراد دور میز، مثل جای قبل همان قاشق‌های دسته بلند را داشتند، ولی به اندازه کافی قوی و تپل بوده، می‌گفتند و می‌خندیدند. مرد روحانی گفت: نمی‌فهمم! خداوند جواب داد: ساده است! فقط احتیاج به یک مهارت دارد! می‌بینی؟ اینها یاد گرفته‌اند که به همدیگر غذا بدهند، در حالی که آدم‌های طمع کار تنها به خودشان فکر می‌کنند! ((تخمین زده شده که 93% از مردم این متن را برای دیگران ارسال نخواهند کرد. ولی اگر شما جزء آن 7% باقی مانده می باشید، این پیام را با تیتر 7% ارسال کنید.. من جزء آن 7% بودم! و به یاد داشته باشید، من همیشه حاضرم تا قاشق غذای خود را با شما تقسیم کنم))

     



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: جمعه 91/1/18::: ساعت 11:37 عصر

    اعلام حضور خودجوش بعضی از جوانان انقلابی مبنی بر حضور در ورزشگاه آزادی(بازی پرسپولیس_الاتحاد) در اعلام حمایت از مردم زلزله زده کشور بحرین و دیگر کشورهای منطقه است. در این بازی به جهت همدردی با زلزله زدگان، پرچم کشورهای زلزله زده را انشاءالله به اهتزار در خواهیم آورد. تازه می توانیم به جای یک دقیقه سکوت، بیماری سکوت بگیریم.


    حالا می توانیم با این حرکت انسان دوستانه جلوی دنیا پز بدهیم. برادران FIFA و AFC هم از دستمان ناراحت نمی شوند. شاید هم فدراسیون فوتبال این بار بهترین فدراسیون جهان شود.


    از آنجایی هم که اصلا و ابدا هیچ جای فوتبال دنیا و این کشور سیاسی نیست، در این بازی هم هیچ حرکت سیاسی انجام نخواهد شد. فوتبال چه ربطی دارد به اینکه بعضی از مردم دنیا دارند بی گناه کشته می شوند. شما فقط می توانی برای ژاپن زلزله زده مراسم بگیری. مردم بحرین کشته شوند. بشوند! زلزله نیامده است که!


    چرا در مسائل کشورهای دیگر دخالت می کنید! چکار دارید آل سعود عربستان در حمایت از آل خلیفه به بحرین لشگرکشی نموده و مردم این کشور را می کشد؟ محروممان می کنند!


    نمی دانم مردم بحرین چه فکری درباره مردم ایران خواهند کرد اگر بشنوند تیم متعلق به آل سعود به ایران آمده؛ بازی کرده؛ و با سلام و صلوات راهی کشور خود شده است.


    مگر ادعایمان این نیست الگو و پناه این کشورها ایران است!


    آقایانی که ادعایتان این است که فوتبالِ حرفه ای،سیاسی نیست! اگر یک نفر به دخترتان سیلی بزند با او فوتبال بازی می کنید! و بعد هم  بگویید اگر بازی نکنم فلان سازمان جهانی از دستم ناراحت می شود! فقط یک سیلی! اخبار بحرین را شنیده اید؟ آیات القرمزی را می شناسید؟

    ای شاعر زخم‌های ممتد… آیات ... وی از همه شاعران سرآمد… آیات .. ایام عزای فاطمه نزدیک است ... پهلوی تو هم شکسته شاید… آیات!

    فقط محروم نشویم!

    آن هم از چه چیزی؟

    آیا داستان شعب ابیطالب را شنیده اید؟

    مردم ایران اسلامی از بیداری اسلامی حمایت نکنند، آن هم در جایی که ممکن است همه جهان اسلام ببینند و تقریبا امکان سانسورش صفر است فقط به دلیل که ممکن است فوتبالمان تحریم شود. چقدر عزت دارد مرگ با شرافت بر زنده ماندن در ذلت! می دانید تقصیر امام حسین بود که این جمله را فرمود.


    اصلا چند سوال؟ چرا باید یک تیم عربستانی بتواند پس از حوادث اخیر در کشورهای اسلامی به خصوص ایران بدون اعتراض مردمی حضور یابد؟ انشاءالله ما این کار را آغاز می کنیم تا الگویی شود برای دیگر کشورها.


    سوال دیگر اینکه اگر ورزش و فوتبال از سیاست جداست، چرا ما هیچ وقت با ورزشکاران اسرائیل غاصب روبرو نمی شویم؟ نمی خواهید بگویید که آن جا هم اشتباه می کنیم؟

     

    ....................


     

    خواهشی که از همگی دارم اینه که هر کدوم از هر طریق که می تونیم و در توانمون هست، اعم از انتشار در وبلاگ و سایت و ایمیل و فیس بوک و توییتر و ... این فراخوان و حرکت رو به نیت حمایت از مردم مظلوم کشورهای منطقه منتشر کنیم

    و  هر کدوم هم که در توانمون هست و می تونیم با حضور خودمون در  ورزشگاه آزادی در روز بازی تیم های پیروزی و الاتحاد در روز سه شنبه، 13 اردیبهشت ماه جاری در رسیدن صدای ملت ایران در حمایتمون از این قیام ها و ملت های مظلوم منطقه، و اعتراض به جنایت هایی که در این مناطق صورت می گیره کمک کنیم و گوشه ای از کار رو بگیریم


    در خاورمیانه ، روزانه هزاران نفر جلوی گلوله های توپ و تفنگ و باتوم و گازهای اشک آور و ... سینه سپر می کنن فقط برای رسیدن به اسلام ، این حداقل کاریه که از دست ما بر میاد جهت حمایت از اون ها.

     

    یا علی...

     

     

    به نقل از وبلاگ های:

    http://www.adlodad.blogfa.com/

    http://khatkhatyhayeman.persianblog.ir/

     

     

    خدایا به تو پناه می بریم از محشور شدن با منافقانی که در هنگامه ی جهاد نفاقشان عیان می شد

     

    قربت الی الله اطلاع رسانی کنید

     



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: دوشنبه 90/2/12::: ساعت 7:36 صبح

    مرد از راه می رسه

    ناراحت و عبوس

    زن:چی شده؟

    مرد:هیچی ( و در دل از خدا می خواد که زنش بی خیال شه و بره پی کارش)

    زن حرف مرد رو باور نمی کنه: یه چیزیت هست.بگو!

    مرد برای اینکه اثبات کنه راست می گه لبخند می زنه

    زن اما "می فهمه"مرد دروغ میگه:راستشو بگو یه چیزیت هست

    تلفن زنگ می زنه

    دوست زن پشت خطه

    ازش می خواد حاضر شه تا با هم برن استخر. از صبح قرارشو گذاشتن

    (مرد در دلش خدا خدا می کنه که زن زودتر بره )

    زن خطاب به دوستش: متاسفم عزیزم.جدا متاسفم که بدقولی می کنم.شوهرم ناراحته و نمی تونم تنهاش بذارم!

    مرد داغون می شه

    "می خواست تنها باشه"

     

    ...............................................................................

    مرد از راه می رسه

    زن ناراحت و عبوسه

    مرد:چی شده؟

    زن:هیچی ( و در دل از خدا می خواد که شوهرش برای فهمیدن مساله اصرار کنه و نازشو بکشه)

    مرد حرف زن رو باور می کنه و می ره پی کارش

    زن برای اینکه اثبات کنه دروغ می گه  دو قطره اشک می ریزه

    مرد اما باز هم "نمی فهمه"زن دروغ میگه.

     تلفن زنگ می زنه

    دوست مرد پشت خطه

    ازش می خواد حاضر شه تا با هم برن استخر. از صبح قرارشو گذاشتن

    (زن در دلش خدا خدا می کنه که  مرد نره )

    مرد خطاب به دوستش: الان راه می افتم!

    زن داغون می شه

    "نمی خواست تنها باشه"

     

    ..............................................................................

    و این داستان سال  های سال ادامه داشت و زن ومرد در کمال خوشبختی  و تفاهم در کنار هم روزگار گذراندند....



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: چهارشنبه 90/2/7::: ساعت 5:48 عصر

    رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از کشف پیکر شهید برونسی طی عملیات ویژه ای در شرق دجله بعد از گذشت ?? سال خبر داد.
     

     
    به گزارش خبرگزاری دانشجو از مشهد، سردار سید محمد باقرزاده امروز در نشست خبری در مشهد اظهار داشت: پیکر شهید برونسی طی عملیات ویژه ای در شرق دجله به همراه ?? شهید دیگر پیدا، و به میهن منتقل شد و در روز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با دهه دوم در مشهد تدفین می شود.


    وی افزود: از این شهید پلاک هویت، بخشی از صفحات قرآن به همراه جانماز و مهر، سربند لبیک یا خمینی(ره) و لباس بادگیر خاکی منقوش به آرم سپاه پیدا شده است.

    رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیدا شدن پیکر بی سر شهید برونسی را به مردم متدین و شهید پرور مشهد بویژه خانواده شهید تبریک گفت و بیان کرد: به همه دولتمردان توصیه می کنم از این شهید بزرگوار درس تبعیت از ولایت فقیه بگیرند.

    باقرزاده خاطرنشان کرد: این شهید سر در بدن ندارد، اما بر آرمان های خود استوار است.

    شهید برونسی در سال ???? در روستای «گلبوی کدکن»، از توابع تربت حیدریه، قدم به عرصه هستی نهاد. نام زیبنده اش گویی از لحظه هایی نشأت می گرفت که در فرمایش « الست بربکم»، مردانه و بی هیچ نفاقی، ندا در داد:«بلی»؛ عبدالحسین.

    روحیه ستیزه جویی با کفر و طاغوت، از همان اوان کودکی با جانش عجین می گردد؛ کما این که در کلاس چهارم دبستان، به خاطر بیزاری از عمل معلمی طاغوتی، و فضای نامناسب درس و تحصیل، مدرسه را رها می کند.

    در سال ???? به خدمت زیر پرچم احضار می شود که به جرم پایبندی به اعتقادات اصیل دینی، از همان ابتدا، مورد اهانت و آزار افسران و نظامیان طاغوتی قرار می گیرد.

    سال ???? سال ازدواج اوست. برای این مهم، خانواده ای مذهبی و روحانی را انتخاب می نماید و همین، سرآغاز دیگری می شود برای انسجام مبارزات بی وقفه او با نظام طاغوتی حاکم بر کشور؛ همین سال، اعتراضات او به برخی خدعه های رژیم پهلوی ( مثل اصلاحات ارضی)، به اوج خود می رسد که در نهایت، به رفتن او و خانواده اش به شهر مقدس مشهد و سکونت در آنجا می انجامد، که این نیز فصل نوینی را در زندگی او رقم می زند.

    پس از چندی، با هدفی مقدس، به کار سخت و طاقت فرسای بنایی روی می آورد و رفته رفته، در کنار کار، مشغول خواندن دروس حوزه نیز می شود. بعدها به علت شدت یافتن مبارزات ضد طاغوتی اش و زندان رفتنهای پی در پی و شکنجه های وحشیانه ساواک، و نیز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود او در گروه ضربت سپاه پاسداران، از این مهم باز می ماند.

    با شروع جنگ تحمیلی، در اولین روزهای جنگ، به جبهه روی می آورد که این دوران، برگ زرین دیگری می شود در تاریخ زندگی او.

    به خاطر لیاقت و رشادتی که از خود نشان می دهد، مسئولیت های مختلفی را برعهده او می گذارند که آخرین مسئولیت او، فرماندهی تیپ هجده جوادالائمه (سلام الله علیه) است، که قبل از عملیات خیبر، عهده دار آن می شود.

    با همین عنوان، در عملیات بدر، در حالی که شکوه ایثار و فداکاری را به سر حد خود می رساند، مرثیه سرخ شهادت را نجوا می کند.

    تاریخ شهادت این سردار افتخار آفرین، ?? اسفندماه ???? می باشد که جنازه مطهرش، مفقودالأثر می شود.

    دوستان برای کسب آشنایی بیشتر با این شهید بزرگوار به آدرس http://www.bronci.ir/product_info.php?products_id=239 مراجعه فرمایید.



  • کلمات کلیدی : شهید برونسی
  • محمد نوروزی ::: یکشنبه 90/2/4::: ساعت 8:23 عصر



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: یکشنبه 90/2/4::: ساعت 1:30 صبح

    محجبه‌ها زن‌ترند!


    یکم. بارها پیش آمده به دوروبری‌هایی که حجاب نصفه‌نیمه داشته‌اند گفته‌ام: «تو که مانتو می‌پوشی، آستین‌ بلندشو بپوش خب، نصف دستت که معلومه» یا «تو که زیاد اهل آرایش نیستی، این یه‌دونه رژم نزن خب» یا «موهات اومده بیرون» یا «جوراب بپوش، پاهات جلب توجه می‌کنه»


    و البته جواب شنیده‌ام: «ای باباااا، تو مثل اینکه خیابونارو ندیدی، این‌همه خوشگل ریخته تو خیابون، کی به این یه‌وجب دست من نگاه می‌کنه» یا «الان دیگه همه دافن، رژ من توجه کسی رو جلب نمی‌کنه» یا «اون مال قدیما بود، الان دیگه همه پاهاشون معلومه» یا «موی همه معلومه، این یه‌تار موی من چیزی نیس»


    در مقابل، باحجاب‌ها. باحجاب یعنی کسی که حجاب را کامل، با تمام حدود اسلامی‌ش یا درصورت تمایل بیشتر از آن (مثلاً پوشاندن گردی صورت)، با علاقه و میل خودش، رعایت می‌کند. فکر می‌کنید آسان است توی گرما و ترافیک و شلوغی، با بندوبساط کیف، لپ‌تاپ و یا احیاناً بچه، پنچ‌متر پارچه را دور خود پیچیدن؟ ساق زدن، برای اینکه مبادا نیم سانت بیشتر دیده شود؟ روسری را محکم دور صورت گیره زدن که زیر چانه دیده نشود و موبیرون نیاید؟ جوراب کلفت پوشیدن تو هل‌هل گرما؟ چه ذهنیتی باعث می‌شود اینها مثل گروه اول «یه تار مو، یه‌دونه رژ، یه‌وجب دست و یه‌ذره پا»ی خود را گم ندانند بین این همه دست و سر و پا و لبی که ریخته کف خیابان‌ها؟!


    باحجاب‌ها اعتماد به‌نفس بیشتری دارند. رضایت بیشتری دارند از بدن خود. به اصطلاح روانشناس‌هاbody image شان مثبت است. تصور می‌کنند زنانگی‌شان در همان «یه‌تار مو و یه ذره دست» هم پیدا و تاثیرگذار است. برای این زنان ساق‌پا و لب‌شان ارزش ج.ن.سی دارد، به همین‌خاطر است که نسبت به پوشاندنش اهتمام دارند. این زنان خود را زنی همچون دیگر زنان مکشوفه در خیابان نمی‌دانند. بدن خود را حاوی مقادیر زیادی از ارزش‌های زیبایی‌شناسانه می‌دانند و نسبت به حفظ این زیبایی‌ارزشمند حساس‌اند. به خاطر همین است که زنان محجبه در زندگی زناشویی خود هم موفق‌ترند. اعتمادبنفس عنصر مهمی است در زناشویی و زنان محجبه اعتمادبنفس‌شان بالاتر است.


    زنان مکشوفه اعتمادبنفس‌شان کمتر است. تصور می کنند در روابط خود در اجتماع، چیزی کم دارند و باید این کمبود را با توسل به زنانگی‌شان جبران کنند. باید توی دستشویی‌های عمومی تقلای برخی زنان را برای تجدید آرایش ببینید تا این حرف برای‌تان ملموس شود. آنچه باعث می‌شود هیلاری کلینتون وسط صحبت‌های دیپلماتیک یاد رژلبش بیفتد کمبود همان اعتمادبنفس است.


    تجدید آرایش هیلاری کلینتون در حضور عبدالله گل


     دوم. یکی از دلائل دیگری که نسوان مکشوفه اعتمادبنفس کمتری راجع به بدن خود دارند اینست که خود را در معرض قضاوت مردان زیادی قرار می دهند و خب، بدیهی است که مردان مختلف، سلیقه‌های مختلف هم دارند. دختری را می‌شناختم، سفید و بور. خوشگل بود، از این تیپ‌هایی که بهشان می‌گویند خارجی! یک‌بار دوست‌پسر نامردش بهش گفته بود: «زن باس سبزه و نمکی باشه، نه اینطوری شیربرنج!» این دختر هم کلی دمغ شده بود و طفلک آمده بود می‌پرسید: من بی‌رنگ و رو‌ هستم؟!


    گفتم: «نه عزیزم، تو بی‌رنگ و رو نیستی، خیلی هم خوشگل و اروپایی(!) هستی. منتها ایرادت اینه که خودت رو الکی‌الکی عرضه کردی به هربی‌سروپایی که بتونه درباره‌ت نظر بده. زن باس خودشو فقط به مرد زندگی‌ش نشون بده! کسی که خودش، با میل ورغبت اومده طرف آدم، مرد باس منت زنو بکشه، تا قدرشو بدونه!»

    منبع: گروه سایبری ترویج حجاب و عفاف



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: پنج شنبه 90/1/25::: ساعت 4:13 عصر

       1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 35
    بازدید دیروز: 18
    کل بازدید :579828

    >> درباره خودم <<
    ستاره دریایی
    مدیر وبلاگ : محمد نوروزی[155]
    نویسندگان وبلاگ :
    چلچله[35]

    به سراغ من اگر می آیید/ نرم و آهسته بیایید/ که مبادا ترک بردارد/ چینی نازک تنهایی من/ من 23 سال دارم و توی دانشگاه آزاد لاهیجان در حال تحصیل در رشته نرم افزار هستم . توی این وبلاگ مطالبی گلچین شده از وبلاگهای دیگه قرار داده میشه و همچنین حرفهای دلتنگیم رو بعضی وقتها اینجا میذارم

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ستاره دریایی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<







    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<