سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه تنها با افراد بی عیب برادری کند، دوستانش اندک شوند . [امام صادق علیه السلام]
ستاره دریایی

اعلام حضور خودجوش بعضی از جوانان انقلابی مبنی بر حضور در ورزشگاه آزادی(بازی پرسپولیس_الاتحاد) در اعلام حمایت از مردم زلزله زده کشور بحرین و دیگر کشورهای منطقه است. در این بازی به جهت همدردی با زلزله زدگان، پرچم کشورهای زلزله زده را انشاءالله به اهتزار در خواهیم آورد. تازه می توانیم به جای یک دقیقه سکوت، بیماری سکوت بگیریم.


حالا می توانیم با این حرکت انسان دوستانه جلوی دنیا پز بدهیم. برادران FIFA و AFC هم از دستمان ناراحت نمی شوند. شاید هم فدراسیون فوتبال این بار بهترین فدراسیون جهان شود.


از آنجایی هم که اصلا و ابدا هیچ جای فوتبال دنیا و این کشور سیاسی نیست، در این بازی هم هیچ حرکت سیاسی انجام نخواهد شد. فوتبال چه ربطی دارد به اینکه بعضی از مردم دنیا دارند بی گناه کشته می شوند. شما فقط می توانی برای ژاپن زلزله زده مراسم بگیری. مردم بحرین کشته شوند. بشوند! زلزله نیامده است که!


چرا در مسائل کشورهای دیگر دخالت می کنید! چکار دارید آل سعود عربستان در حمایت از آل خلیفه به بحرین لشگرکشی نموده و مردم این کشور را می کشد؟ محروممان می کنند!


نمی دانم مردم بحرین چه فکری درباره مردم ایران خواهند کرد اگر بشنوند تیم متعلق به آل سعود به ایران آمده؛ بازی کرده؛ و با سلام و صلوات راهی کشور خود شده است.


مگر ادعایمان این نیست الگو و پناه این کشورها ایران است!


آقایانی که ادعایتان این است که فوتبالِ حرفه ای،سیاسی نیست! اگر یک نفر به دخترتان سیلی بزند با او فوتبال بازی می کنید! و بعد هم  بگویید اگر بازی نکنم فلان سازمان جهانی از دستم ناراحت می شود! فقط یک سیلی! اخبار بحرین را شنیده اید؟ آیات القرمزی را می شناسید؟

ای شاعر زخم‌های ممتد… آیات ... وی از همه شاعران سرآمد… آیات .. ایام عزای فاطمه نزدیک است ... پهلوی تو هم شکسته شاید… آیات!

فقط محروم نشویم!

آن هم از چه چیزی؟

آیا داستان شعب ابیطالب را شنیده اید؟

مردم ایران اسلامی از بیداری اسلامی حمایت نکنند، آن هم در جایی که ممکن است همه جهان اسلام ببینند و تقریبا امکان سانسورش صفر است فقط به دلیل که ممکن است فوتبالمان تحریم شود. چقدر عزت دارد مرگ با شرافت بر زنده ماندن در ذلت! می دانید تقصیر امام حسین بود که این جمله را فرمود.


اصلا چند سوال؟ چرا باید یک تیم عربستانی بتواند پس از حوادث اخیر در کشورهای اسلامی به خصوص ایران بدون اعتراض مردمی حضور یابد؟ انشاءالله ما این کار را آغاز می کنیم تا الگویی شود برای دیگر کشورها.


سوال دیگر اینکه اگر ورزش و فوتبال از سیاست جداست، چرا ما هیچ وقت با ورزشکاران اسرائیل غاصب روبرو نمی شویم؟ نمی خواهید بگویید که آن جا هم اشتباه می کنیم؟

 

....................


 

خواهشی که از همگی دارم اینه که هر کدوم از هر طریق که می تونیم و در توانمون هست، اعم از انتشار در وبلاگ و سایت و ایمیل و فیس بوک و توییتر و ... این فراخوان و حرکت رو به نیت حمایت از مردم مظلوم کشورهای منطقه منتشر کنیم

و  هر کدوم هم که در توانمون هست و می تونیم با حضور خودمون در  ورزشگاه آزادی در روز بازی تیم های پیروزی و الاتحاد در روز سه شنبه، 13 اردیبهشت ماه جاری در رسیدن صدای ملت ایران در حمایتمون از این قیام ها و ملت های مظلوم منطقه، و اعتراض به جنایت هایی که در این مناطق صورت می گیره کمک کنیم و گوشه ای از کار رو بگیریم


در خاورمیانه ، روزانه هزاران نفر جلوی گلوله های توپ و تفنگ و باتوم و گازهای اشک آور و ... سینه سپر می کنن فقط برای رسیدن به اسلام ، این حداقل کاریه که از دست ما بر میاد جهت حمایت از اون ها.

 

یا علی...

 

 

به نقل از وبلاگ های:

http://www.adlodad.blogfa.com/

http://khatkhatyhayeman.persianblog.ir/

 

 

خدایا به تو پناه می بریم از محشور شدن با منافقانی که در هنگامه ی جهاد نفاقشان عیان می شد

 

قربت الی الله اطلاع رسانی کنید

 



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: دوشنبه 90/2/12::: ساعت 7:36 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 32
    بازدید دیروز: 27
    کل بازدید :580441

    >> درباره خودم <<
    ستاره دریایی
    مدیر وبلاگ : محمد نوروزی[155]
    نویسندگان وبلاگ :
    چلچله[35]

    به سراغ من اگر می آیید/ نرم و آهسته بیایید/ که مبادا ترک بردارد/ چینی نازک تنهایی من/ من 23 سال دارم و توی دانشگاه آزاد لاهیجان در حال تحصیل در رشته نرم افزار هستم . توی این وبلاگ مطالبی گلچین شده از وبلاگهای دیگه قرار داده میشه و همچنین حرفهای دلتنگیم رو بعضی وقتها اینجا میذارم

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ستاره دریایی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<







    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<