سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دلها همچون تن‏ها به ستوه آید ، پس براى آسایش آن سخنان گزیده حکمت را بجوئید از هر جا که باید [نهج البلاغه]
ستاره دریایی

وبلاگ نویساش توجه کنن...

"سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه... از اینکه یه مدت نبودم، شرمنده...خیلی سرم شلوغه و وقت ندارم...امروزم اومدم آپ کنم، دیدم هیچی به ذهنم نمی رسه .... فقط اومدم بگم که هستم... تا بعد...یا علی."

  بعضی وقتها، خیلی از ما وبلاگ نویسها و وبلاگ خوانها یا وبگردها(ی محترمی که فقط به وبلاگها سرک میکشن و از مطالبش استفاده نمیکنن) با جملات بالا یا جملات مشابه تو وبلاگهامون استفاده میکنم و یا باهاشون روبرو میشیم، سوالی که امروز به ذهنم رسیده اینه که "چرا از این قبیل پستها توی وبلاگها باید استفاده بشه؟"

-          چون نویسنده های اون وبلاگ میخوان بگن که هستن و بقیه فراموش شون نکنن!؟!

-          چون نویسنده های اون وبلاگ میخوان که وبلاگشون از سیستم حذف نشه؟!

-          و یه چند تا چون و چرای دیگه که اگه به ذهنتون رسید، خودتون براش جواب پیدا کنین.

واقعا افراد چقدر میتونن به وبلاگهای خودشون وابسته باشن و براشون حضور افراد (بعضا افراد خاص) و نظراتی که ارائه میدن مهم باشه؟

 بعضی ها فقط برای سرگرمی وبلاگ مینویسن و برای دل خودشون، کاری هم به این ندارن که کسی تو وبلاگشون رفت و آمد داشته باشه یا نظر بده ...

بعضی ها دوست دارن از این طریق عقایدشون و یا مشکلات خودشون  رو به دیگران منتقل کنن و از اونا نظر بخوان (آیا به همه میشه اعتماد کرد و نظرشون رو به عنوان راه زندگی انتخاب کرد؟)...

 بعضی ها برای اینکه جلوی رفقا کم نیارن وبلاگ مینویسن..

.بعضی ها اگه ببینن کسی به مطالب (زیباشون) نظر نمیده، ناراحت میشن و گاهی اوقات با بازدیدکنندهاشون درگیر میشن(نصیحت پدربزرگ: سعی کنین تو این وبلاگها اصلا پا نذارین) و یا اینکه دیگه وبلاگ نویسی رو کنار میذارن...

و شونصد تا  بعضی های دیگه...

آیا واقعا با جملاتی که در بالا اومد میشه به دیگران اعلام حضور کرد؟آیا این کار بیشتر باعث فرار افراد از وبلاگ و به فراموشی سپردن اون  منجر نمیشه؟

آیا بهتر نیست با نوشتن جملاتی کوتاه  از بزرگان ( تو هر زمینه ای،دین-علم-هنر-سیاست...) که خیلی راحت هم میتونیم تو دور و برمون پیداشون کنیم و خیلی سریع بتایپیم(تایپ کنیم سابق) برای وبلاگمون بفرستیم؟ آیا بهتر نیست...

اما اونایی که میخوان وبلاگشون از سیستم حذف نشه... باید خدمت این دسته از عزیزان عرض کنم که : " شما که فرصت نداری یا حوصله نداری پس بهتره که بی خیال بشی و دیگه وبلاگ ننویسی، اگر هم میخوای مطالب قشنگت از بین نرن و دیگران تا ابد از اونا بهره ببرن ، بهتره که وبلاگت رو بسپاری دست یه فرد مورد اعتماد و با حوصله که وبلاگت رو برات زنده نگه داره."

.....

....

ببینم، امروز خوب تونستم با گیر دادن به بقیه، مطلب جور کنما، چون خودم هم نمی دونستم امروز چی بنویسم.فعلا بای تا مطلب بعدی....



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: چهارشنبه 85/11/18::: ساعت 2:0 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 25
    بازدید دیروز: 18
    کل بازدید :579818

    >> درباره خودم <<
    ستاره دریایی
    مدیر وبلاگ : محمد نوروزی[155]
    نویسندگان وبلاگ :
    چلچله[35]

    به سراغ من اگر می آیید/ نرم و آهسته بیایید/ که مبادا ترک بردارد/ چینی نازک تنهایی من/ من 23 سال دارم و توی دانشگاه آزاد لاهیجان در حال تحصیل در رشته نرم افزار هستم . توی این وبلاگ مطالبی گلچین شده از وبلاگهای دیگه قرار داده میشه و همچنین حرفهای دلتنگیم رو بعضی وقتها اینجا میذارم

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ستاره دریایی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<







    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<