سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان امّت من، مانند پیامبران بنی اسرائیل اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ستاره دریایی

12 شلیک به سوی رئیس جمهور

 یک گروهک تروریستی  با فرماندهی سه  جنایتکار حرفه ای که آموزش های لازم را از نوکر های خود در امریکا و اسرائیل  دیده بودند ظرف سه ماه گذشته ماموریت خود را آغاز نموده و این سه تن با  هم قرار گذاشتند هرکدام با مهارتهای خاص خود که دوره آن را قبلا گذرانده اند بیشتر بتواند تیر به سمت رئیس جمهور مظلوم و محبوب ملت  شلیک کند سهم بیشتر از چپاول نصیبشون بشه.  خوب حالا که زمانه ی زدن خوبان است  فعلا این ?? تا  را از میان یک لشکر تیر و نیزه برداشتم تا بعد! این برای این است که رئیس جمهور خودش گفت:سینه‌های خود را برای شمشیرها آماده کرده‌ایم اما برای تسلیم هیهات منا الذلة

1-      چرا پاسخ گو نیستید ؟

2-      چرا تعامل مارا با دنیا به هم ریختید؟
3-      چرا پول نفت را حرام کردید ؟

4-      چرا سازمان برنامه را منحل کردید ؟

5-      چرا انهدام فرهنگی؟

6-      چرا عوامفریبی؟

7-      چرا خریدن رای ؟

8-      چرا قانون شکنی ؟

?-      چرا خفقان و سانسور ؟

?? -    چرا دروغ گویی ؟

??-      چرا انرژی هسته ای  ؟

?? -     چرا تورم ؟

12 شلیک به سمت یک مرد :

?- چرا پاسخ گو نیستید ؟ :

آقای ....شما که گفتید دولت پاسخ گویی هستید ، پس چرا هر قدر بعضی سابقه دارها از شما پست و مقام و حقوق بالا و رانت اطلاعاتی و کارخانه و زمین و ماشین و موبایل و رانت تحصیل در خارج و مدرک و  اعتبار و پارتی و معافیت و شغل و...می خواهند شما پاسخ نمی دهید ؟ آقای دکتر شما حتی به خودتان هم پاسخ نمی دهید ! نه خوابی . نه خوراکی . نه تشریفات و تجملاتی . نه زمینی . نه ماشینی . نه حقوق کلانی و نه بده و بستانی !

شما چرا به هیچ کدام ازین مزایای اصلی رئیس جمهور شدن پاسخ نمی دهید! فاجعه بار این است که شما چند میلیون نامه مردم را پاسخ داده اید ولی پاسخ ما و خودتان را نمی دهید ؟مگر شما آدم نیستید ؟ این چه جور پاسخ گویی ست ! چرا پاسخ گو نیستید ؟

2- چرا تعامل مارا با دنیا به هم ریختید؟ :

 چرا بدون اجازه بزرگترهای دنیا  وارد حیاط خلوت آمریکا شدید ؟چرا وارد کنفرانس محکوم کردن صهیونیست ها شدید ؟  از همه بدتر  شما چرا وارد دلهای بسیاری از مسلمانان ، مسیحیان و حتی یهودیان دنیا شدید ؟

?- حرام کردن پول نفت :چرا پول نفت را حرام کردید ؟

مگر پول نفت فقط برای ما ، باند ما ، حزب ما ، گروه ما ، فامیل ما ، تملق گویان  ما ، پاچه خواران ما ، روزنامه داران ما و کارخانه داران ما و زمین خواران ما نبود؟ مگر نباید بقیه اش در حساب مبادا برای ما بماند ؟  چرا  این همه پول را با وام یا دستی دستی برای راه و قطار و مترو  و کشاورزی و  آبرسانی و سد سازی و کارخانه ی فولاد و سیمان و... و خانه ی روستایی و بیمه کشاورزان و حقوق باز نشستگان و مدرسه و جاده و ورزشگاه و فرودگاه و دانشگاه و پژوهشگاه و کارگاه فراوری مواد غذایی و  پارک علمی فن آوری و مراکز تجاری و هنرستان و بیمارستان و پل و کتابخانه و مسجد و تعاونی و بنگاه اقتصادی و مرکز علمی و  موشک و ماهواره و هسته ای و  هزار تا ازین حروم کاری های نا بخردانه و غیر اقتصادی دور ریختید ؟چرا حرامش کردید ؟مگر پول نفت ارث پدرانتان بود ؟

 4- انهدام مرکز مدیریت نخبگان کشور :

آقای ..... شما چرا سازمان برنامه را تغییر ساختار دادید و عملیاتی کردید وبعضی نخبه های خاص را بیرون ریختید ؟ مگر چه اشکالی داشت که از زمان تصویب یک طرح تا دادن اعتبارش 5 سال طول بکشد و از زمان کلنگ زنی تا افتتاحش 25 سال ؟

 5- انهدام فرهنگی :

 آقای ..... شما فرهنگ کشور را منهدم کردید . مگر ازدواج نکردن و تبلیغ روابط آزاد چه اشکالی داشت ؟ مگر رمانهای دموکراتیک و رمانتیک و مجله ها و فیلم های سوپردولوکس و اعتراض به دفن مردگان (همان شهدای سابق) وپارتی و هیجان و مجالس شادی و مصرف هروئین و اکس و ...چه اشکالی داشت ؟ چرابودجه کلاس های قرآن را زیاد کردید ؟چرا ازدواج جوانان را تسهیل کردید و مسکن مهر ساختید ؟ چرا کانون فرهنگی زدید ؟ چرا راه جمکران را آسفالت کردید ؟ چرا مردم را به خرافه ای قدیمی به نام "امام زمان" دعوت کردید ؟ آیا این انهدام نیست ؟آیا با زنده شدن نام امام زمان و راه امام خمینی ما حق نداریم احساس فلاکت و نکبت و خواری کنیم ؟

 6- عوامفریبی و تحجر :

آقای ......شما چرا با زنان غربی دست ندادید که عزت کشور ما زیاد شود؟

  چرا دعای فرج می خوانید ؟

 چرا به جای مراسم گفتگوی تمدن ها به مراسم روضه حضرت زهرا می روید؟

اصلا چرا به جبهه رفتید ؟ می خواستید کدام عوام را فریب بدهید ؟چرا شهید نشدید ؟ چرا این قدر دم از حرمت شهدا و حضور خدا می زنید؟

چرا به جای این کارها دستمال سبز پخش نکردید؟

  7- چرا خریدن رای :

شما متهم هستید که با دادن چک پول و آش به مردم و پرستاران ودانشجویان و طلبه ها رای آنها را می خرید ! مردم به خاطر عدالت شما نیست که طرفدارتان شده اند ! چرا مثل ما پوستر چاپ نمی کنید ؟ چرا روزنامه نمی زنید؟ چرا به جای دادن این مبالغ ناچیز به عوام و گداها ، با مبالغ چیز چیز به خواص توجه نمی کنید ؟ (چرا هشتصد هزار مانتوی سبز  و  و ده میلیون شال سبز به هوادارانتون نمیدید چرا پای سگ های پا کوتا  پاپند سبز نمیبندید.چرا رئیس دانشگاه ازاد برای کمک به ستاد شما 3 هزار  دستگاه لپتاپ هدیه نکرد..............)

چرا نمی دانید پاداشهای میلیونی و میلیاردی به خواص کاربرد بیشتری دارد ؟

 چرا نمی فهمید چرب کردن بعضی زبانها آنها را چنان تقویت می کند که تا لحظه ی دیدار عزرائیل دست از دفاع از ما برنمی دارند ؟ شما که علم  و سواد روز ندارید و راه رای آوردن را بلد نیستید ، چرا بی خودی ادعا می کنید ؟

 چه جوابی برای دادن عیدی های کلان پنجاه هزار تومانی و صد هزار تومانی دارید ؟

شما که می دانید مملکت آنقدر پرستار ودانشجوی بد بخت دارد که با گرفتن پنجاه هزار تومان عیدی! به شما رای می دهند . چرا به گداها عیدی داده اید؟

 8 – چرا قانون شکنی :

 آقای ........شما قانون شکن ترین رئیس جمهور ایران هستید ! شما چرا همه ی قوانین بازی را شکستید ؟!

شما چرا نفهمیدید که قانون این است که کارخانه ها اول دولتی شوند و بعد اختصاصی !

شما چرا نفهمیدید که قانون برای تامین منافع حزبی و گروهی وشخصی  ست نه ملی !

شما چرا نفهمیدید که قانون این است که هر کاری نتوانستیم بکنیم بگوییم" نگذاشتند" تا همه کاسه کوزه ها سر آن یک نفر شکسته شود و بعد مردم برای شعار "آزادی" با هم بجنگند و همدیگر را پاره پاره کنند!

 شما چرا نفهمیدید که قانون این است که فقط ما حرف بزنیم و بقیه سر تکان بدهند ! شما کاری کردید که حالا دم مردم دراز شده و یک بچه 8 ساله هم به خودش جرات می دهد حرف بزند و حق ایرانی بودنش را از ما بخواهد ! دیگر چه قانو ن شکنی ازین بدتر !

 شما چرا نفهمیدید که قانون این است که روستاها روز به روز ویرانه تر وشهرها روز به روز متراکم تر تا همه در هوای دود آلود خفه شوند ! وبرای گندم هم دستمان جلوی خارجی دراز باشد!

 شما چرا نفهمیدید که قانون این است که به جای کار تبلیغ کنیم و به جای رسیدگی به حال مردم شعار آزادی بدهیم !

شما قانون شکنی را تا آنجا پیش بردید که حتی پسرتان هم خلاف قانون رفت سربازی ! شما نفهمیدید که قانون این است  پسرهای آقایان قانون دان باید بروند فرنگ وتحصیل( حتی اگر زمان جنگ باشد )و وقتی برگشتند بشوند همه کاره و مدیر و نخبه و بقیه بشوند زیر دست و گدا!

 شماهنوز هم قانون شکنید چون سعی داریدبا قانون هدف مند کردن یارانه ها قانون مهم "هر روز فقیر فقیرتر- غنی غنی تر" را بشکنید ! چرا ؟

 شما خیلی از قانون ها را نفهمیدید و تعداد قانون شکنی هایتان خیلی زیاد است! شما نفهمیدید چون با ما نپریدیدو اگر می پریدید می فهمیدید ! شما چرا با روح قانون نپریدید ؟

 ?- چرا خفقان ؟

چرا ?? تا روزنامه و صد تا سایت هر روز دارند به شما توهین می کنند و شما خفقان بر قرار کرده اید ؟

 ?? - چرا دروغ گویی ؟

شما گفتید که صد هزار تا پروژه و طرح ظرف همین چهار سال شروع شده که ?? هزار تایش تمام شده . پس چرا در ?? سال پادشاهی ما فقط   ?? هزار پروژه تمام شده بود ؟

??- چرا انرژی هسته ای را گرفتید ؟ شما دوسال گفتید انرژی هسته ای حق مسلم ماست و دویدید و تعلیق را شکستید در حالی اصلا انرژی هسته ای تعلیق نشده بود!   ما در تعامل کامل با جهان بودیم و هم انرژی هسته ای در تعلیق کامل نبود ! اصلا مگر چه اشکال داشت انرژی هسته ای وماهواره و درس فیزیک و آب و برق و گاز و تلفن و کلا هیچ چیز دیگری نداشتیم ؟ عوضش آزادی که بود !

??- چرا تورم ؟ شما چرا نتوانستید تورم را مهارکنید در حالی که همه دنیا مهارش کرده اند ؟ چرا نتوانستید در حالی که ما خودمان قبل ازین با تورم ?? درصد مهارش کرده بودیم  ؟

تیر اندازان آشکار :........و..........و........

تیر انداز پشت صحنه  :.........



  • کلمات کلیدی : شهادت احمدی نژاد
  • محمد نوروزی ::: جمعه 88/3/15::: ساعت 12:7 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 39
    بازدید دیروز: 18
    کل بازدید :579832

    >> درباره خودم <<
    ستاره دریایی
    مدیر وبلاگ : محمد نوروزی[155]
    نویسندگان وبلاگ :
    چلچله[35]

    به سراغ من اگر می آیید/ نرم و آهسته بیایید/ که مبادا ترک بردارد/ چینی نازک تنهایی من/ من 23 سال دارم و توی دانشگاه آزاد لاهیجان در حال تحصیل در رشته نرم افزار هستم . توی این وبلاگ مطالبی گلچین شده از وبلاگهای دیگه قرار داده میشه و همچنین حرفهای دلتنگیم رو بعضی وقتها اینجا میذارم

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ستاره دریایی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<







    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<