سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
ستاره دریایی

دوستان و عزیزان بازدید کننده:

 در راستای محکوم کردن هتک حرمت به ساخت مقدس قرآن کریم و تسلای دل آقا امام زمان(عج)،  طرح ختم سراسری قرآن کریم(همراه با مطالعه ترجمه) برگزار می‌گردد:

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این طرح، با ارسال یک پیامک خالی به شماره 09393235696 تلاوت صفحه‌ای از قرآن(همراه با ترجمه) را برعهده بگیرند.

علاقه مندانی که می‌خواهند بیش از یک صفحه یا یک جزء را برعهده بگیرند، با ارسال نام و نام خانوادگی و مقدار صفحه یا جزء مورد درخواست خود، می توانند در این حرکت عظیم ما را یاری نمایند.

 

دوستان وبلاگ نویس: جهت حمایت از طرح سراسری ختم قرآن کریم(با ترجمه)، لطفاً لینک این مطلب را درون وبلاگ خود قرار دهید.

بازدیدکنندگان عزیز: جهت حمایت از طرح سراسری ختم قرآن کریم(با ترجمه) و تسلای دل آقا امام زمان (عج) با قرار دادن پی ام  (در چت رومها) و  ارسال پیامک زیر به لیست دوستان خود، در اجر معنوی این طرح سهیم باشید.

 

نمونه پیامک یا پی ام: "شرکت در طرح سراسری ختم قرآن کریم(با ترجمه) در اعتراض به آتش زدن قرآن کریم، با ارسال یک پیامک خالی به 09393235696"

 

نمونه پیامک یا پی ام: "شرکت در طرح سراسری ختم قرآن کریم(با ترجمه) جهت تسلای دل امام  زمان(عج)، با ارسال یک پیامک خالی به 09393235696"

پیشاپیش از همه شما تشکر می گردد.گل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شما



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: دوشنبه 89/6/22::: ساعت 7:0 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 22
    بازدید دیروز: 36
    کل بازدید :580467

    >> درباره خودم <<
    ستاره دریایی
    مدیر وبلاگ : محمد نوروزی[155]
    نویسندگان وبلاگ :
    چلچله[35]

    به سراغ من اگر می آیید/ نرم و آهسته بیایید/ که مبادا ترک بردارد/ چینی نازک تنهایی من/ من 23 سال دارم و توی دانشگاه آزاد لاهیجان در حال تحصیل در رشته نرم افزار هستم . توی این وبلاگ مطالبی گلچین شده از وبلاگهای دیگه قرار داده میشه و همچنین حرفهای دلتنگیم رو بعضی وقتها اینجا میذارم

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ستاره دریایی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<







    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<