سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان در میان مردم، مانند ماه شب چهارده در آسمان اند که بر دیگر ستارگان پرتو می افکند [امام علی علیه السلام]
ستاره دریایی

چشمانش خیلی ضعیف شده بودو جلوی چشمش نقطه سیاهی می دید که همیشه با او بود. در این چند سال اخیر هم بزرگتر شده بود. علتش را نمی دانست. شاید بیماری خاصی بود. شاید هم به خاطر خود ارضایی شدیدش بود که مدت ها گرفتارش بود و نمی توانست از دست آن خلاص شود. در اتاقش را که باز کرد دید نامه ای پشت در افتاده.
        نامه را که نگاه کرد، دید از آقای مسعودی است. مشاور دانشگاه که عادتش بود سوال و جوابهایش را مکاتبه می کرد و با نامه جواب می داد. جالب این بود که زیر هر سوالی جواب خاص خودش را داده بود.
         خودارضایی میکنم.خیلی هم بابت کاری که انجام میدم پشیمونم.به علت همین خودارضایی چشم هام خیلی ضعیف شده و جلوی چشم هام یه نقطه سیاه می بینم که همیشه باهامه و به تدریج تو این چند سال بزرگتر شده.مدتی هست که تصمیم به ازدواج گرفتم تا از این بلا خلاص بشم.حالا چند تا سوال دارم ازتون.
      1- آیا راه درمانی برای مشکل چشم هام وجود داره؟

        در مورد چشم های شما برای دانستن علت اصلی این مساله و درمان آن بهتر است پیش چشم پزشک متخصص بروید. من کنار این نامه آدرس یکی از دوستان خودم را که متخصص چشم است را برای شما ارسال می کنم. حتما در اسرع وقت به ایشان مراجعه کنید. مطمئنا با توجه به تخصص و امکانات و دستگاه هایی که ایشان دارند تشخیص علل و درمان این مساله مربوط به ایشان می شود. هر چند یکی از عوارض قطعی خودارضایی که ضعف چشم هست و قطعا با ترک این عمل این عوارض هم از بین خواهد رفت.

      2- اگه بعدا وقتی که با همسرم خلوت می کنم این خلوت هم مانند استمناء باعث همون مشکلات در چشم هام میشه یا در نزدیکی این اتفاق نمیفته؟
         خود ارضایی مکرر باعث تحریک بیش از حد سیستم عصبی پاراسمپاتیک و افزایش تخلیه اَسِتیل کولین (Acetyle Choline) از انتهای این رشته ها در مغز میشودد که این خود باعث پاره‏ای از عوارض جسمانی و روانی، چون حواس‏پرتی (Absentmilndedness)، کمی حافظه (Memory)، عدم تمرکز حواس، سیاهی رفتن چشم و در نهایت تاری دید میشود. تمام این علامت‏ها ناشی از تغییر تعادل میزان مواد شیمیایی موجود در مغز است که بین سلول‏های عصبی رد و بدل میشود و انتقال پیام‏های مختلف را بر عهده دارد.اما قطعا عمل زناشویی عوارض عمل خودارضایی را نخواهد داشت. به چند دلیل:
        * خودارضایی عملی حرام بوده و گناه باعث دوری از لطف و رحمت خدا می شود و در مقابل ازدواج و عمل زناشویی هم عملی خداپسند بوده و هم لطف و رحمت خداوند را شامل حال بنده می کند.
        * در خودارضایی معمولا فرد فشار شدیدی بر اعصاب و فکر خود برای مجسم کردن صحنه های خاص یا فرد خاص در ذهن فرد، شخص خاصی جهت رابطه پردازش شده و با انجام اعمالی خاص باعث ارضاء شدن خود می شوند. و این فشار شدید به روح و روان انسان عوارض نامطلوبی در دراز مدت بر جای می گذارد.
        * در خود ارضایی شخص اندام خود را وادار می کند تا طی یک رابطه مجازی به ارگاسم برسد اما در یک رابطه جنسی تمامی اندامهای بدن با یکدیگر همکاری دارند دیگر نیازی نیست که فرد در ذهن خود محیطی را بازسازی کند یا شخصی را بازسازی کنید پس ذهن در آرامش بیشتری قرار میگیرد از این رو تاثیر روحی و روانی بسیار مفیدی بهمراه دارد.
        * در ضمن مسائل تقویتی و آرامشی که در روابط زناشویی وجود دارد جلوی بسیاری از عوارض احتمالی دیگر را خواهد گرفت.

       3- می تونم به خدا و لطف او امیدوار باشم که مشکل چشمامو خودش حل کنه هرچند میدونم که من در حق خدا و خودم ظلم کردم؟
          مطمئنا لطف خداوند خیلی قبل تر از این که خودتان متوجه شوید شامل حالتان شده است.از وقتی که تصمیم به این مساله گرفته اید این لطف شامل حال شما شده است. مطمئنا با ترک عامل اصلی و نیز مراجعه به پزشک و اقدام به ازدواج و نیز داشتن ارتباط دائمی با خداوند مساله شما حل خواهد شد.



  • کلمات کلیدی :
  • محمد نوروزی ::: جمعه 88/5/9::: ساعت 12:9 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 26
    بازدید دیروز: 43
    کل بازدید :579862

    >> درباره خودم <<
    ستاره دریایی
    مدیر وبلاگ : محمد نوروزی[155]
    نویسندگان وبلاگ :
    چلچله[35]

    به سراغ من اگر می آیید/ نرم و آهسته بیایید/ که مبادا ترک بردارد/ چینی نازک تنهایی من/ من 23 سال دارم و توی دانشگاه آزاد لاهیجان در حال تحصیل در رشته نرم افزار هستم . توی این وبلاگ مطالبی گلچین شده از وبلاگهای دیگه قرار داده میشه و همچنین حرفهای دلتنگیم رو بعضی وقتها اینجا میذارم

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ستاره دریایی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<







    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<